Klasa VI rok szkolny 2015-2016

22. Wypychowski Rafał

wydarzenia klasowe

Wycieczka do Karpacza

Dnia 8 czerwca 2016r. wyruszyliśmy na wycieczkę do Karpacza. Pierwszego dnia odwiedziliśmy ZOO we Wrocławiu, gdzie zwiedzieliśmy Afrykarium. Aby było weselej, Pani Marzena ogłosiła konkurs by zrobić zdjęcie słonia, a potem każdemu kupiła pyszne lody. Po trzygodzinnych harcach między klatkami, udaliśmy się do Sztolni w Kowarach - kopalni uranu i cennych kruszców gdzie zgłębiliśmy tajemnice wydobycia rudy uranowej. Ciekawym przeżyciem był podziemny pokaz laserowy. Około godziny 18 dotarliśmy do Karpacza i ku naszemu miłemu zaskoczeniu, mieszkaliśmy w samym centrum przed pięknym Parkiem Lipy Sądowej z uroczymi fontannami. Drugi dzień to dzień wrażeń i mnóstwo wylanego potu. Rankiem wyruszyliśmy z przewodnikiem w góry. Na początku trochę wystraszeni wyciągiem krzesełkowym wjechaliśmy na Kopę, a następnie najtrudniejszym szlakiem zdobyliśmy Śnieżkę. Wszyscy byliśmy z siebie dumni, a pan przewodnik wręczył nam certyfikat zdobycia szczytu. W drodze powrotnej nie było już tak łatwo, nogi bolały, niektórzy marudzili, ale wędrowaliśmy urokliwymi szlakami od schroniska Dom Śląski do schroniska Samotnia i Strzecha Akademicka. Poprzez wąwóz Biały Jar doszliśmy do Domku Myśliwskiego, obejrzeliśmy prezentację multimedialną o Karkonoszach. Następnie dotarliśmy do świątyni Wang, która stanowi największą atrakcję Karpacza. Po całodniowej wędrówce szybko zregenerowaliśmy siły i wieczór spędziliśmy na to torze saneczkowym. Zjazdy rynną było niesamowite. Trzeciego dnia podziwialiśmy piękne zabawki w Muzeum Zabawek w Karpaczu, a potem w miasteczku Western City rzucaliśmy nożami, jeździliśmy na koniu, ujeżdżaliśmy byka i wspinaliśmy się na pal. Dziewczyny były nie do pokonania. Później na deptaku w Karpaczu szaleliśmy na zakupach. O godz. 16 ze smutkiem wyruszyliśmy w drogę powrotną. Oczywiście wycieczkę trzeba było zakończyć wizytą w McDonald's.
Do Trąbczyna wróciliśmy o 22.00 pełni wrażeń i niezapomnianych przeżyć.

Sprawdzian szóstoklasisty

xxx5 kwietnia zmagaliśmy się z arkuszem sprawdzianu szóstoklasisty. Na szczęście to ważne wydarzenie już za nami ;)

xDzień Kobiet

x5
xxxDnia 07.03.2016 nasza klasa wybrała się na wycieczkę na basen i uczciła tym samym Dzień Kobiet. Po posiłku w McDonalds w świetnym nastroju wróciliśmy do szkoły. Jak się później okazało, chłopcy z klasy wykazali się niemałą inicjatywą i zorganizowali jeszcze klasową uroczystość . Nasi koledzy postarali się o wystrój sali i miłą atmosferę. Nie zabrakło prezentów w postaci pięknych kwiatów oraz poczęstunku. Pozostało czekać do następnego roku ;)

Koncert Noworoczny – dyskoteka Walentynkowa

x
xxxW dniu 06.02.2016r. odbył się Koncert Noworoczny i dyskoteka Walentynkowa, w której brała czynnie udział nasza klasa. Prowadziliśmy również sklepik i mini kawiarenkę, które cieszyły się popularnością wśród uczniów i rodziców. Pomagały nam nasze niezastąpione mamy!
Z kolei dyskoteka trwała do godz. 20.00, jednak czas ten był zdecydowanie za krótki, ponieważ tańce i zabawa nie ustawały. Rozrywkowi i taneczni uczniowie niechętnie opuścili salę po godz. 20.00. Pozostaje czekać na kolejną taką imprezę ;)

Wigilia Klasowa

xxxW dniu 22.12.2015r. odbyła się wigilia klasowa. Klasa szósta obchodziła ten dzień wyjątkowo i tradycyjnie, nie zapominając o przyjaznej atmosferze. O piękny wystrój klasy zadbali nasi koledzy: Eryk Jankowski, Rafał Wypychowski, Jakub Matyniak, Waldek Maroszak i Jakub Kałużny. Nie zabrakło stroików bożonarodzeniowych i nastrojowych świec. W takt polskich kolęd uczniowie podzielili się między sobą opłatkiem, skosztowali pysznego ciasta oraz słodyczy i obdarowali się prezentami. Ten miły akcent podkreślił rodzinną atmosferę, jaka panuje w szóstej klasie. Z kolei po klasowym spotkaniu opłatkowym uczniowie udali się do szkolnej auli na przegląd kolęd. Szóstoklasiści wykonali piosenkę świąteczną pt. „Jest taki dzień”.

Spotkanie z Pawłem Beręsewiczem

xxx11.12.2015r. w GOK-u w Zagórowie odbyło się spotkanie z pisarzem Pawłem Beręsewiczem, w którym brała udział nasza klasa. Autor powieści młodzieżowych np. „Kiedy chodziłem z Julką Maj” i innych ciekawych utworów zaprezentował uczniom swoje książki. Można było również odbyć rozmowę z pisarzem na temat jego twórczości. Na taką rozmowę chętnych nie brakowało. Uczniowie mieli okazję wysłuchać, co zainspirowało pana Pawła do napisania książki „Czy pisarzom burczy w brzuchu” a także zapoznać się z losem bohaterów serii „Co tam u Ciumków”. Spotkanie zakończyło się rozdaniem przez pisarza autografów i podpisów na książkach.

Klasowe Andrzejki

xxxDnia 26.11.2015r. klasa szósta brała udział w szkolnej dyskotece andrzejkowej. Dobrą zabawę wśród kolegów dopełniły tradycyjne wróżby i sklepik. Tańce i zabawy trwały do godz. 20.00, ale zdaniem niektórych to za mało czasu. To z pewnością świadczy, jak świetnie uczniowie potrafią się bawić w swoim towarzystwie.

x

Wyjazd do Konina na spektakl teatralny ,,TEN OBCY”

x

xxxDnia 20 listopada 2015 r. nasza klasa pojechała na przedstawienie teatralne ,, Ten Obcy” do Konina. Przedstawienie bardzo nam się podobało, z przyjemnością obejrzeliśmy dzieje Zenka i jego przyjaciół. Po uczcie duchowej udaliśmy się na smaczne hamburgery do restauracji McDonald’s.

Dzień Chłopca

x
xxxDnia 29/30.09.2015r. klasa szósta uczciła Dzień Chłopca, organizując wycieczkę rowerową do Nadleśnictwa w Grodźcu. W godzinach popołudniowych rowerzyści wyruszyli w drogę, pod opieką wychowawczyni p. Anny Bandych i p. Joanny Parus. Na szczęście pogoda dopisała, a trasa wiodła przez malownicze tereny. Podczas postoju uczniowie odwiedzili kościół w Królikowie znany ze swojego uroku. Po dotarciu do schroniska i odpoczynku nadszedł czas na spacer po lesie. Gdy zapadł zmrok, rozpalono ognisko a czas zleciał na zabawach na świeżym powietrzu. To jednak nie był koniec atrakcji. Gdy chłopcy rozeszli się do pokojów, o północy dziewczyny przygotowały dla nich niespodziankę. W schroniskowej świetlicy grano w różne gry, konkursy grupowe, rozdano też upominki. Po południu uczniowie wyruszyli w drogę powrotną i pełni wrażeń wrócili do domu. Dzień Chłopca był jak najbardziej udany ;)